آموزشي و علمي آموزشي و علمي .

آموزشي و علمي

ترجمه تخصصي برق

رشته مهندسي برق يكي از پيشروترين رشته‌هاي علمي در ايران است. سطح بالاي آموزش و پژوهش در اين رشته سبب شهرت دانشگاه‌هاي ايراني در جهان شده است. به دليل نياز به ترجمه متون و مقالات فارسي به زبان‌هاي خارجي و ترجمه كتب و مقالات جديد برق به زبان فارسي، موسسه نيتيو پيپر خدمات ترجمه تخصصي برق را به دانشجويان، اساتيد و پژوهشگران اين رشته در كمترين زمان و با بالاترين كيفيت ارئه مي‌دهد.

يكي از اصول اوليه در ترجمه، تسلط مترجم به زبان مبدا و مقصد است. به دليل اينكه در رشته‌هاي علمي از اصطلاحات تخصصي بسياري استفاده مي‌شود، آشنايي مترجم با اين اصطلاحات نيز ضروري است. بنابراين در ترجمه چنين متوني مترجم بايد در رشته مربوطه تحصيل كرده باشد يا به مدت طولاني متون مرتبط با آن رشته را ترجمه كرده باشد. موسسه نيتيو پيپر نيز در جذب همكاران خود دقيقاً اين دو عامل را بررسي مي‌كند تا كيفيت ترجمه نهايي تضمين شود.

همكاران ما در موسسه نيتيو پيپر شامل دو گروه هستند. گروه نخست اساتيد و دانشجويان رشته مهندسي برق هستند كه در حال تدريس يا تحصيل در مقطع دكتري در دانشگاه‌هاي خارج از ايران هستند. دسته دوم افرادي هستند كه در رشته مترجمي زبان تحصيل كرده‌اند و در چند سال اخير بر روي ترجمه متون مربوط به رشته برق كار كرده‌اند. تسلط به اصطلاحات و منابع رشته برق و تسلط به زبان‌هاي خارجي نتيجه بسيار عالي را در اختيار شما قرار خواهد داد.

 

ادامه مطلب را در سايت پذيرش مقاله و ترجمه نيتيو بخوانيد


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۷ مرداد ۱۳۹۷ساعت: ۱۰:۵۱:۳۲ توسط:مهرداد بلاغي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :