آموزشي و علمي آموزشي و علمي .

آموزشي و علمي

چاپ كتاب كودك و نوجوان

يكي ديگر از حيطه‌هاي چاپ كتاب در انتشارات نارون، چاپ كتاب كودك و نوجوان مي‌باشد. بي‌شك مهمترين بخش توليد آثار كتابي و چاپي را مي‌توان توليد در حيطه كودكان و نوجوانان دانست. اهميت و ارزش كار در حيطه كودك و نوجوان و انتشار كتابهاي ارزنده و قوي در اين حيطه مي‌تواند بسيار مهم براي هر جامعه‌اي باشد. انتشارات نارون در حيطه چاپ كتاب كودك و نوجوان تاكنون فعاليتي بسيار خوب داشته است و چه در عرصه توليد و چه در عرصه بازآفريني آثار مرتبط با كودكان و نوجوانان سعي داشته است تا آثار فاخري را توليد نمايد. 

مراحل و فرآيند چاپ كتاب كودك و نوجوان

در اين مرحله انتشارات نارون با بررسي نيازمندي‌هاي موجود براي كودك و نوجوان ليست موضوعي را در اختيار افراد متخصص در زمينه كودكان و نوجوانان مي‌گذارد و از انان درخواست مي‌دارد برحسب اولويت‌هاي خود بتوانند درباره يكي از اين حيطه‌هاي موضوعي كتابي را نگارش كنند. كتاب نگارش شده مورد بررسي و بازبيني مجدد قرار مي‌گيرد و اشكالات و نواقص احتمالي آنها رفع و رجوع مي‌گردد.

كار در حيطه كودكان و نوجوانان الزامات و نكات مهم خاص خود را دارد. براي مثال، طراحي جلد، رنگ و قطع كتاب براي اين سنين بسيار مهم است. انتخاب قطع مناسب براي كتاب، طراحي جلد بسيار جذاب و رنگي و طراحي و صفحه آرايي صفخات داخلي كتاب بسيار پر اهميت است و از اينرو بايد دقت گردد تا بهترين و جذابترين توع طرح جلد و صفحه آرايي براي اين كتاب‌ها انتخاب شود.

 

وب سايت چاپ كتاب و ترجمه كتاب نارون را مشاهده كنيد.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۳ تير ۱۳۹۷ساعت: ۰۳:۰۰:۲۹ توسط:مهرداد بلاغي موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :